בתור בעלי עסק בתחום הקמעונאות, העבודה היא רבה ומאתגרת. מהצד האחד, המוצר שלכם. זה שאתם עובדים שעות ארוכות כדי לפתח אותו ולהפוך אותו למוצר אטרקטיבי, יעיל ואפקטיבי עבור קהל הלקוחות שלכם. מהצד השני, גם אתם יודעים היטב, להשקיע במוצר עצמו זה ממש לא מספיק. כדי להצליח ללכוד את ליבם של הלקוחות שלכם, אתם צריכים להשקיע מאמץ נוסף בניסיון ליצור מעטפת שלמה, שהיא כולה המוצר אותו אתם משווקים. אם אתם רוצים לשמוע עוד על כך ואם אתם רוצים לקבל טיפים על אריזות קרטון מעוצבות שיכולים לעזור לכם במלאכה, אנחנו כאן בדיוק לשם כך.

מה התפקיד של חומרי אריזה איכותיים?

חישבו על זה באופן הבא. נניח אנחנו עוסקים בעסק עצמאי לממכר מוצרי איפור. כאשר המוצרים מגיעים אל הלקוחה שהזמינה אותם באינטרנט, איך היא הייתה רוצה לקבל את המוצרים? האם היא הייתה רוצה לראות אותם מתגלגלים באיזו שקית ניילון פשוטה? לא רק שהמוצרים עלולים להיפגע שעה שהם מטלטלים ממקום למקום, אלא שהחוויה כולה, של פתיחת המוצר ותחילת השימוש במוצר, נפגעת. כך שבאופן טבעי, הלקוחה תחשוב כי מדובר על מוצרים לא איכותיים מספיק וכי מדובר על מותג שאולי לא כדאי להזמין ממנו מוצרים נוספים בפעם הבאה.

כאשר חושבים על הדברים באופן הזה, הבחירה כבר הופכת הרבה יותר פשוטה. הרי כל מה שצריך לעשות זה לקחת חומרי אריזה איכותיים, למתג אותם בשם המותג כמו שצריך ולהצליח להעביר את החוויה כולה דרך האריזה. חומרי אריזה איכותיים לעסקים זה לא עוד ‘גימיק’ ותו לא. אלא מדובר על מוצרים שיכולים ממש להשפיע באופן אפקטיבי על היכולת של העסק למכור.

איך בוחרים חומרי אריזה למוצרים שלכם?

נתחיל מבחינה של הפרמטרים היבשים, אלו שיעזרו לנו להבין אילו מוצרים, אילו חומרי אריזה הם ממש בגדר חובה במקרה שלכם. כלומר, אנחנו רוצים להבין קודם כל האם המוצרים אותם אתם מוכרים אלו מוצרים שבירים? אם כן, חשוב לבחור מוצרי אריזה שיכולים להגן על המוצר מפני זעזועים. לאחר מכן, נבדוק, האם המוצרים מכילים חומרים שיכול להיות מושפע ממזג אוויר? למשל, בדוגמא של מוצרי איפור, חשוב לבחור באריזה שתצליח לספוג את הלחות וכן הלאה.

חומרי אריזה צריכים להיות איכותיים מספיק קודם כל כדי להצליח ולשמור על הפריטים בזמן המעבר שלהם מבית האריזה ללקוח. לאחר מכן, פשוט משום שכאשר הלקוח מקבל מוצר ארוז היטב, בחומרים איכותיים, התחושה היא כי מדובר על מותג איכותי, כזה שחווית הקניה בו לא נופלת מהשימוש במוצר עצמו.

חשוב לזכור למתג את חומרי האריזה ולהבטיח כי השם של המותג נוכח

הרי המטרה שלכם, בתור בעלי עסקים, זה למכור. איך תצליחו למכור עוד אם שם המותג שלכם לא יהיה מסומן באופן ברור על גבי האריזה? חשוב להשקיע בעיצוב של האריזה, בבחירה נכונה של אותיות וצבעים שיצליחו להעביר את המסר ולשדר את הרוח של המותג שלכם. לדוגמא, אם אתם מוכרים אופניים לילדים, האריזה צריכה להיות צבעונית בהרבה, מאשר אם הייתם מוכרים בשמים לגברים, מה שידרוש עיצוב סולידי יותר.

תמיד טוב להתייעץ על כך עם אנשי מקצוע שיעזרו לכם לבחור נכון את אופן האריזה של המוצרים שלכם